HÍREK
2024-02-16
2024-02-16
2024-02-16
​Tudta Ön, hogy Bevásárlólistán gyűjtheti a kiválasztott termékeket?
A Bevásárlólistára tett termékek nem tűnnek el az áruházból kilépéskor, hanem bármikor az áruházba újra belépve folytatható a lista készítése.
Tájékoztató ITT!
Partitúra Webáruház csapata
2024-02-16
​Tudta Ön, hogy Bevásárlólistájáról közvetlenül kérhet Árajánlatot?
A Bevásárlólistán szereplő tételekről rögtön kérheti az Árajánlatot az Árajánlat kérése szövegre kattintva.
Tájékoztató ITT!
Partitúra Webáruház csapata
2024-07-20
Kórus lapkottákból csak a kórus létszámának megfelelő darab,
minimum 20 db rendelhető!
2024-02-16
Tudta Ön, hogy vásárlásaival intézményeket (óvodákat, iskolákat) támogathat?
Kattintson ide és mindent megtud:
Intézmények támogatása
2024-02-16
Vásárlásai után  az internetes  ár 2%-a értékében bónusz pontokat kap, amelyeket következő vásárlásainál felhasználhat!
A bónusz pontokat a rendelés kifizetése után írjuk jóvá.
Törzsvásárlóinkat
  2,5% - 3,5% bónusz pont kategóriába soroljuk vásárlásaik alapján.
Intézmények VIP bónusz pontok-hoz juthatnak a  vásárlói ajánlások után!
A VIP bónusz pontokat negyedévente írjuk jóvá a regisztrált intézményeknek!
Partitúra Webáruház csapata
2024-02-16
​Tudta Ön, hogy a regisztrált intézmény saját magát is bejelölheti a VIP menüpontban?
Így saját vásárlásai után még több bónusz ponthoz juthat.
A VIP bónuszpont a vásárlás után kapott bónusz pont 50%-a.
Partitúra Webáruház csapata
2024-02-16
2024-02-16
Tudta Ön, hogy áruházunkkal kapcsolatos kérdéseire a Vásárlói tájékoztatóban  választ talál? (Vízszintes menüsor)
2024-02-16
A hatályos  Szerzői Jogi törvény értelmében tilos jogvédett mű kottáját reprográfiai módszerekkel (fénymásolás, szkennelés, fényképezés, stb.) másolni a jogtulajdonos engedélye nélkül.
A kottakiadványban nemcsak a szerző alkotása testesül meg, hanem a kiadó munkája is, mint a közreadás, a szerkesztés, a kottagrafika, a mű kinyomtatása és terjesztése.
2024-02-16
Tudta Ön, hogy webáruházunkban a kottákat, könyveket, CD-ket és CD-ROM-okat 5-10%-kal olcsóbban vásárolhatja meg?
2024-02-16
Ajándék bónuszpontok!
Minden 100. megrendelő 100, minden 500. megrendelő 500, minden 1000. megrendelő 1000 bónuszpontot kap ajándékba. 
Partitúra Webáruház csapata
 
Vásárlói tájékoztató
Hagyományos vásárlás menete:
  1. Első alkalommal regisztrálnia kell, amelyről visszaigazoló e-mailt kap. Ha a visszaigazoló e-mailjét nem találja, nézze meg a levélszemét ("spam", "junk mail", "bulk mail") között. Célszerű telefonszámot is megadni és a település nevét is beírni a regisztrációnál. Ez számunkra megkönnyíti a megrendelés kiszolgálását.
  2. A kapott e-mailben lévő linkre kattintva élesedik be a regisztrációja biztonsági okokból. Amennyiben nem találja a visszaigazoló e-mailt, vagy nem sikerül a beélesítés, telefonáljon, vagy írjon e-mailt!
  3. Írja be Azonosítóját és Jelszavát, majd kattintson a Jelszó alatti üres négyzetbe, ahol a kattintás után egy pipa jelenik meg.
  4. FONTOS! Az adatvédelmi szabályzat változása miatt Minden belépéskor az üres négyzetbe való kattintással be kell jelölnie az adatvédelmi- és jogi nyilatkozat, valamint az általános szerződési feltételek elfogadását!
  5. Az elfogadás előtt a bordó színű szövegekre (hivatkozásokra) kattintva elolvashatja a hivatkozások tartalmát!
  6. Ezután kattintson a Belépés-re!
  7. Belépés után a kiválasztott terméknél kattintson a "kosárba" szóra!
  8. Ha több darabot szeretne vásárolni, léptetheti egyenként a felfelé nyíllal a mennyiséget. Ez a funkció az okos telefonon is jól használható.
  9. Lehetőség van a darabszám kitörlésére is, azonban az új mennyiség beírására 2 mp áll rendelkezésére, utána visszaíródik az eredeti mennyiség. Ebben az esetben javasoljuk, hogy egérrel jelölje ki (kékítse be) az átírni kívánt mennyiséget, majd írja be (több darabnál folyamatosan) az új darabszámot!
  10. Ha a nyilat hosszan nyomja (bal egérgombot folyamatosan lenyomva tartja a nyílon), a mennyiség gyorsan változtatható felfelé és lefelé irányban is!
  11. Ha szeretne még vásárolni, a "keresgélek még"-re kattintson! A Kosár tartalmá-ra kattintva (jobboldalt a "BELÉPÉS" alatt) bármikor vissza tud térni a rendelt tételekhez.
  12. Ha több terméket már nem vásárol, kattintson a "befejezem a vásárlást"-ra!
  13. Válassza ki a kézbesítési módot (postai vagy személyes)!
  14. Válassza ki a fizetési módot (utánvétel, átutalás, bankkártyás, személyes)!
  15. Kattintson a "tovább"-ra!
  16. Postai szállításnál adja meg a címet!
  17. Ha számlát kér, kattintson a "Kérek számlát" melletti négyzetbe! Itt bárki nevére kérhet számlát.
  18. A "tovább"-ra kattintva megjelenik az összes vásárlási adat. Itt ellenőrizze az adatokat, amit tud módosítani is az adott adat melletti "módosítás" szövegre kattintva! A "Megjegyzés"-be bármilyen üzenetet írhat nekünk.
  19. Kattintson a "megrendelés"-re!
  20. Hamarosan kap egy visszaigazoló e-mailt a megrendeléséről.
  21. Rendelését törölheti az "Eddigi megrendelések" menüpontban a rendelés melletti X-re kattintva. Ha nincs már ott X, akkor csak e-mailben tudja töröltetni a rendelését.
Fontos:
Ha rendelését félbehagyja és legalább 30 percig nem dolgozik az áruházban, biztonsági okokból az áruházba újra be kell lépnie. Ilyenkor az addig kosárba tett tételei a Bevásárlólistára kerülnek.
A következő belépéskor innen újra kosárba tudja rakni őket.

Bónusz pontos vásárlás menete:
  1. Írja be Azonosítóját és Jelszavát, majd kattintson a Jelszó alatti üres négyzetbe, ahol a kattintás után egy pipa jelenik meg.
  2. FONTOS! Az adatvédelmi szabályzat változása miatt Minden belépéskor az üres négyzetbe való kattintással be kell jelölnie az adatvédelmi- és jogi nyilatkozat, valamint az általános szerződési feltételek elfogadását!
  3. Az elfogadás előtt a bordó színű szövegekre (hivatkozásokra) kattintva elolvashatja a hivatkozások tartalmát!
  4. Ezután kattintson a Belépés-re!
  5. A kiválasztott terméknél kattintson a részletekre vagy a képre!
  6. Kattintson bónusz ár melletti karikába!
  7. Kattintson a "kosárba" szóra!
  8. Ha szeretne egy másik terméket is bónusz pontért vásárolni, újra be kell jelölnie a bónusz árat.
  9. Ha több darabot szeretne vásárolni, léptetheti egyenként a felfelé nyíllal a mennyiséget. Ez a funkció az okos telefonon is jól használható.
  10. Lehetőség van a darabszám kitörlésére is, azonban az új mennyiség beírására 2 mp áll rendelkezésére, utána visszaíródik az eredeti mennyiség. Ebben az esetben javasoljuk, hogy egérrel jelölje ki (kékítse be) az átírni kívánt mennyiséget, majd írja be (több darabnál folyamatosan) az új darabszámot!
  11. Ha a nyilat hosszan nyomja (bal egérgombot folyamatosan lenyomva tartja a nyílon), a mennyiség gyorsan változtatható felfelé és lefelé irányban is!
  12. Ha szeretne még vásárolni, a "keresgélek még"-re kattintson! A Kosár tartalmá-ra kattintva (jobboldalt a "BELÉPÉS" alatt) bármikor vissza tud térni a rendelt tételekhez.
  13. Ha több terméket már nem vásárol, kattintson a "befejezem a vásárlást"-ra!
  14. Válassza ki a kézbesítési módot (postai vagy személyes)!
  15. Válassza ki a fizetési módot (utánvétel, átutalás, személyes)!
  16. Kattintson a "tovább"-ra!
  17. Postai szállításnál adja meg a címet!
  18. A "tovább"-ra kattintva megjelenik az összes vásárlási adat. Itt ellenőrizze az adatokat, amit tud módosítani is, ha az adat melletti "módosítás" szövegre kattintva! A "Megjegyzés"–be bármilyen üzenetet írhat nekünk.
  19. Kattintson a "megrendelés"-re!
  20. Hamarosan kap egy visszaigazoló e-mailt a megrendeléséről.
  21. Rendelését törölheti az "Eddigi megrendelések" menüpontban a rendelés melletti X-re kattintva. Ha nincs már ott X, akkor csak e-mailben tudja töröltetni a rendelését.
Fontos:
Ha rendelését félbehagyja és legalább 30 percig nem dolgozik az áruházban, biztonsági okokból az áruházba újra be kell lépnie. Ilyenkor az addig kosárba tett tételei a Bevásárlólistára kerülnek.
A következő belépéskor innen újra kosárba tudja rakni őket.
Csak akkor tud bónusz pontért vásárolni, ha legalább annyi bónuszpontja van, mint a kiválasztott termék bónusz ára!
Bónusz pontjait megtekintheti az Eddigi megrendelések-re kattintva! (Jobb oldalt a Belépés alatti menüsorban.)
Egy vásárláson belül vásárolhat bónusz pontért és pénzért is.
 
 
 
 
 
 
 
Webáruházunkból közvetlenül kérhet árajánlatot, nem kell külön e-mailt írnia.
  • A kiválasztott tételeket Bevásárlólistára kell tennie, majd az Árajánlat kérése szövegre kattintva a megjelenő párbeszédablakban a kért adatokat kell beírnia

A Bevásárlólistából készített Árajánlat kérő elkészítése gyors:
  • nem kell a termékek nevét leírnia
  • nem kell kiszámolnia a termékek vételárát, mert a Bevásárlólistán rögtön látja a végösszeget is
  • az Ön által készített Árajánlatkérőt hamarosan megkapja e-mailben Árajánlatként lepecsételve és aláírva pdf formátumban
A webáruház üzemeltetője:

Soltész Kálmán egyéni vállalkozó
2800 Tatabánya, Szelim út 20.
Tel.: (+36 70) 614-0683, (+36 34) 311-743
Adószám: 48668789-2-31
Nyilvántartási szám: 1869707
Nyilvántartásba vevő hatóság: Tatabánya Önkormányzat jegyzője

Szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdéseivel, problémáival forduljon Soltész Kálmánhoz bizalommal a fenti telefonszámon hétfőtől péntekig 9-17 óráig, vagy írjon e-mailt a info@partiturabolt.hu címre.

Tájékoztató a fizetési módokról:
  • utánvét
  • átutalás
  • bankkártyás
  • személyes
Személyes fizetés és áruátvétel csak előre egyeztetett időpontban lehetséges Tatabányán a Szelim út 20. szám alatt.
EKKOR NINCS SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG!
A járványhelyzet miatt a bejáratnál MASZKBAN vehető át az áru!
Lehetőleg fizessék ki otthonról átutalással, vagy bankkártyával rendelésüket, hogy minél rövidebb ideig legyen kontaktus az átvételnél!!!
 
Ha átutalással fizet, olcsóbb a szállítási költség, de a megrendelt termékeket kizárólag az átutalás megérkezését követően tudjuk küldeni.
Kérjük, addig ne utaljon, amíg vissza nem jelezzük e-mailben az utalás adatait!
 
Ha bankkártyával szeretne fizetni, akkor a kiválasztott áruk megrendelése után Önt az OTP Bank fizető oldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a bank fizető oldalán a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. Az OTP Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
(A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi. Kérjük, érdeklődjön erről Bankjánál!)

Elfogadott bankkártya típusok:
Maestro logo Mastercard logo Mastercard ID Check logo Visa logo
Tájékoztató az árainkról:

Áraink bruttó árak és magyar forintban (HUF) értendők.
AZ ÁRVÁLTOZTATÁS ÉS A TÉVEDÉS JOGÁT FENNTARTJUK!

Tájékoztató a belföldi szállítás költségeiről:

A megrendelt termék kiszállítása 2-10 munkanapon belül várható a raktárkészlet függvényében.
A szállítást a Magyar Posta Zrt. Logisztikai Üzletága végzi - Magyar Posta futára. 
Ha Ön bankkártyával fizet vagy előre átutalja számlánkra a pénzt, akkor a szállítási költség jelentősen alacsonyabb, mint utánvétnél!
Átutalás esetén csak az átutalás beérkezése után tudjuk küldeni a csomagot!
 

Utánvéttel házhoz kézbesítve a szállítási költség:

  • 2.000 Ft értékig 1.990 Ft+1.000 Ft utánvét+csomagolás=2.990 Ft
  • 2.001-5.000 Ft értékig 1.990 Ft+700 Ft utánvét+csomagolás=2.690 Ft
  • 5.001-10.000 Ft értékig 1.990 Ft+500 Ft utánvét+csomagolás=2.490 Ft
  • 10.001-20.000 Ft között 1.990 Ft+300 Ft utánvét+csomagolás=2.290 Ft
  • 20.001-200.000 Ft között 1990 Ft+100 Ft utánvét+csomagolás=2.090 Ft
  • 200.001 Ft felett ingyenes
POSTAPONTRA SZÁLLÍTÁSNÁL (postán maradó, posta csomagautomata, MOL, Coop vagy Media Markt üzlet)  700 FT-TAL CSÖKKENNEK A SZÁLLÍTÁSI DÍJAK!
Törékeny csomagnál (vonó, hegedű, gitár stb.) utólag dupla postaköltséget számolunk!

Átutalásos, bankkártyás fizetésnél házhoz kézbesítve a szállítási költség:

  • 2.000 Ft értékig 1990 Ft+600 Ft csomagolás=2.590 Ft
  • 2.001-5.000 Ft értékig 1990 Ft+300 Ft csomagolás=2.290 Ft
  • 5.001-10.000 Ft értékig 1990 Ft+100 Ft csomagolás=2.090 Ft
  • 10.001-20.000 Ft között 1.890 Ft
  • 20.001-150.000 Ft között 1.690 Ft
  • 150.001 Ft felett ingyenes
POSTAPONTRA SZÁLLÍTÁSNÁL (postán maradó, posta csomagautomata, MOL, Coop vagy Media Markt üzlet)  700 FT-TAL CSÖKKENNEK A SZÁLLÍTÁSI DÍJAK!
Törékeny csomagnál (vonó, hegedű, gitár stb.) utólag dupla postaköltséget számolunk!

A szállítási díj tartalmazza az értékbiztosítást is!
A szállítási költség tartalmazza az ÁFÁ-t!

Személyes áruátvétel:
Személyes áruátvétel és fizetés csak előre egyeztetett időpontban lehetséges Tatabányán a Szelim út 20. szám alatt.
EKKOR NINCS SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG!
A járványhelyzet miatt a bejáratnál MASZKBAN vehető át az áru!
Lehetőleg fizessék ki otthonról átutalással, vagy bankkártyával rendelésüket, hogy minél rövidebb ideig legyen kontaktus az átvételnél!!!

Tájékoztató a külföldi szállítás költségeiről:
  • KÜLFÖLDRE VALÓ SZÁLLÍTÁS SOKKAL DRÁGÁBB, MINT A BELFÖLDI!
  • Külföldre nincs ingyenes szállítás! 
  • 2 kg-ig levélpostai küldeményként 3.400-8.000 Ft közötti díjra számíthat.
  • Csomagként  2-10 kg között 10.000-18.000 Ft közötti díjat számolunk, ami az érték, vagy egyedi csomagdíj feladás alapján módosulhat.
CSAK BANKKÁRTYÁS FIZETÉST FOGADUNK EL! 
A megrendeléskor megjelenő szállítási költség csak alapdíj, amelyről egy automatikus e-mailt kap. A még fizetendő különbözetet külön e-mailben közöljük!

Bankkártyás fizetéssel rendezhető a Termékek legalsó, Utólagos bankkártyás fizetés menüpontjában.
Az utólagosan fizetett külföldi postaköltség különbözet  bankkártyás kifizetése után küldjük a csomagot.

 

 


Gyakran ismételt kérdések (GYIK):

  1. Mikor van nyitva az üzlet? - Ez egy webáruház, csak előre egyeztetett időpontban van lehetőség a weben leadott rendelés személyes átvételére.
  2. Hol lehet az áruházat elérni személyesen? -Tatabányán.
  3. A webáruházban olcsóbban juthatok a termékekhez? - Igen, a kották, könyvek általában 5-10%-al olcsóbbak, mint egy üzletben. Úgynevezett internetes áron kapja meg. Ezen kívül bónusz pontokat is kap, amelyet későbbi vásárlásainál felhasználhat. Emellett oktatási intézményeket (óvodákat, iskolákat) is támogathat vásárlásaival.
  4. Hogy tudok iskolát támogatni vásárlásommal? - A vízszintes menüsorban a házikó ikon mellett a VIP menüpont felé víve az egeret, a megjelenő Intézmény támogatására kattintva megtalálja a szükséges információt.
  5. Vannak 10%-nál nagyobb engedmények is? - Igen, az Akciók menüpontban mindig talál olcsó termékeket.
  6. Mit jelent a bolti ár? - Amennyiért egy üzletben kapná meg a terméket.
  7. Mit jelent az internetes ár? - Kedvezményes ár, amennyiért megkapja a terméket.
  8. Az internetes ár bruttó ár? - Igen.
  9. Mit jelent a bónusz ár? - Minden vásárlása után bónusz pontokat kap. Ha rendelkezik annyi bónusz ponttal, mint a termék bónusz ára, kattintson a bónusz árra, vagy a bónusz ár  melletti fehér karikába és bónusz pontjaiból levonódik a termék ára, nem kell érte fizetni.
  10. Hol találom a bónusz árat? - A képre vagy részletekre kattintva az internetes ár alatt.
  11. Honnan tudom, egy termék vásárlása esetén mennyi bónusz pontot kapok? - A képre vagy részletekre kattintva a Vissza gombtól jobbra lát egy csillagot és mellette számokat, pl. 33. Azt jelenti, ennél a terméknél 33 bónusz pontot kap. (A termék internetes árának 2%-át kapja meg bónusz pontban.)
  12. Honnan tudhatom, hogy egy termékből még mennyi vásárolható? - Egyes termékeknél (pl. A készlet erejéig, Utolsó darabok, Kifutó készlet stb.) a részletekben az ár felett feltüntetjük a darabszámokat is.
  13. Ha nem látom a Kosárba kiírást, mi az oka? - A termékből többféle cikk vásárolható. Ilyenkor kattintson a részletekre, vagy a képre. Ha ekkor se lát Kosárba kiírást, akkor a termék nem vásárolható meg, elfogyott.
  14. Csak postával, vagy futárral küldenek árut? - Személyes átvételre is van lehetőség Tatabányán előre egyeztetett helyen és időpontban.
  15. Hogy tudom a személyes átvételt bejelölni? - A vásárlás végén ki tudja választani a fizetési módot és az áru átvétel módját.
  16. Milyen gyorsan kapom meg a megrendelt árut? - Raktárkészlettől függően általában 2-10 munkanap alatt.
  17. Ha csomagküldést kérek, honnan tudom meg, mikor kapom meg az árut? - A feladásról e-mailt küldünk. Két munkanapon belül megérkezik a csomag.
  18. Tudom a csomagom útját követni az interneten? - A feladásról küldött e-mailünkben lévő postai azonosító segítségével a következő weboldalon tájékozódhat: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
  19. Ha még szeretnék megjegyzést írni, pl. rossz a kapucsengő, külön kell egy e-mailt írnom? - Van lehetőség a rendelés végén megjegyzést írni.
  20. CSAK A WEBÁRUHÁZON KERESZTÜL LEHET RENDELNI? - IGEN
  21. Hogyan lehet a webáruházban vásárolni? - Biztonsági okból csak regisztrálás után.
  22. Bonyolult a regisztrálás? - Nem, néhány adat megadásából áll, kb. 1 perc az egész.
  23. Ha nem kapok visszaigazoló e-mailt, mi lehet az oka? - Előfordulhat, nem jól adta meg az e-mail címét, betelt a postafiókja, vagy a spam mappába került. (Ha van a levelezőrendszerében spam szűrés, akkor nézze meg azokat a mappákat is ("spam", "junk mail", "bulk mail" mappa).
  24. Ha sikerült az aktiválás és mégse tudok belépni, mi lehet az oka? - Azonosítóját vagy jelszavát rosszul adta meg. Ha többszöri próbálkozásra se sikerül, kattintson a Jelszó küldés-re (jobb oldalt a Belépés alatti menüpontokban), és elküldjük azonosítóját és új jelszavát, amit a webáruházba belépve bármikor megváltoztathat.
  25. Ha elakadok, ki segít nekem? - A Vásárlói tájékoztatóban talál információt, de telefonon is kérhet segítséget Soltész Kálmántól a 70/614-06-83-as mobil számon, vagy a 34/311-743-as vonalas telefonon. Ezenkívül e-mailt is írhat az info@partiturabolt címre, amire hamarosan válaszolunk.
  26. Milyen napokon és hány órától meddig telefonálhatok? - Hétfőtől péntekig 9-17 óra között.
  27. Ha elfelejtettem a jelszavamat, mi a teendő? - Jobboldalt a Jelszó küldésre kattintva a megadott e-mail címre új jelszót küld az áruház, amely a belépés után megváltoztatható.
  28. Mi van akkor, ha újra regisztrálok? - Azt is lehet, de hosszadalmasabb, mint a jelszóküldést használni sőt a bónusz pontok is külön gyűlnek regisztrációnként.
  29. Ha közben megváltozott az e-mail címem, mi a teendő? - E-mailben vagy telefonon kérhet segítséget és átírjuk az e-mail címet.
  30. Hogyan találhatom meg a keresett terméket a webáruházban? - Három lehetőség van, az egyik, hogy baloldalt a Termékeknél  kiválasztom azt a kategóriát, amelyikre kíváncsi vagyok és arra kattintva a kinyíló almenükben keresem meg a terméket. Pl. Szintetizátort keresek: rákattintok a Hangszerek-re, majd a Billentyűs-re, majd a Szintetizátor-ra. A másik módszer, hogy beírom a keresőbe (jobb oldalt): szintetizátor. Kidob minden olyan terméket, amiben szerepel a szintetizátor szó. A felpattanó oldalon Az alábbi kategóriában alatt az összes kategóriát átállítom a Hangszerek-re, majd rákattintok a Keresésre és máris lecsökkent a találatok száma. A harmadik lehetőség, hogy rögtön a Részletes keresés-re kattintok jobboldalt és és beírom a keresendő szöveget, vagy számot, ezután kiválasztom a kategóriát, majd kattintok a Keresésre.

Tájékoztató az elállás jogáról:

Vásárlóinkat a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet értelmében a következő jogok illetik meg:
Rendelését indoklás nélkül lemondhatja a rendelés leadásától kezdve az áru átvétele utáni 14 naptári napig e-mailben, amelyben a Megrendelés azonosítóját tüntesse fel!

A visszaküldendő csomagot a Vásárló:
    • a termék eredeti, gyári csomagolásában,
    • megfelelő gondossággal újra csomagolva,

    • termékleírással, használati utasítással, tartós fogyasztási cikknél jótállási jeggyel,
    • saját költségén haladéktalanul köteles visszajuttatni a Vállalkozónak,
    • kivéve, ha a Vállalkozó vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.
A Vállalkozó köteles a Vásárló által kifizetett összeget (a termékkel elküldött számlán szereplő összeget) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni.
A Vállalkozó mindaddig visszatarthatja a visszafizetendő összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
Az elállási jog gyakorlása során a Vásárló jóhiszeműen köteles eljárni, jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni. Ezen joggyakorlás nem vezethet a joggal való visszaéléshez a Vásárló részéről (Ptk. 1:5. §).
A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket!
A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli.

A VÁLLALKOZÓ KÖVETELHETI AZ ÁRU NEM RENDELTETÉSSZERŰ HASZNÁLATÁBÓL, VAGY SÉRÜLTEN ÉRKEZETT TERMÉK MIATT KELETKEZETT KÁRÁNAK MEGTÉRÍTÉSÉT A VÁSÁRLÓTÓL!

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó  (Vásárló) nem gyakorolhatja a fenti elállási jogot:

  • olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött,
  • illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő,
  • vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza,
  • higiéniai okból fafúvós hangszerek nádjai (pl. klarinét, szaxofon, stb.),
  • lezárt csomagolású felbontott klarinét, szaxofon nád (pl. Vandoren gyártmány),
  • lezárt csomagolású felbontott hangszer húrok (pl. D'Addario gitárhúrkészlet),
  • hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés - megrendelés - esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta (pl. CD, DVD, DVD-ROM)!
 
Tájékoztató a jótállásról:
 

Újdonságok a szavatossági és jótállási előírásokban ITT!
A jótállásról infografika megtekinthető ITT!
 
Vásárlóinkat a 151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet és az azt módosító 270/2020. (VI. 12.) kormányrendelet szerint 2021. 01. 01-től a következő jogok illetik meg:    
                   
A Magyar Köztársaság területén fogyasztói szerződés keretében értékesített új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) 10.000 Ft-os bruttó értékhatár felett e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó (Vásárló) hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.
A jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez (a továbbiakban: forgalmazó, más néven Vállalkozó). A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa (Vásárló) érvényesítheti.
Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót (Vállalkozót) megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra (Vásárlóra).   
                                 
A jótállás időtartama a bruttó eladási ártól függően a következő:
    • 10.000-250.000 forintig: 2 év
    • 250.000 forint felett: 3 év
 
A jótállási határidő a fogyasztási cikk Vásárló részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Vállalkozó, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ha a fogyasztó (Vásárló) a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja.             
A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.   
                                                    
A Vállalkozó köteles a Vásárlónak a tartós fogyasztási cikkel együtt 10.000 Ft értékhatár felett - külön kérés nélkül - a jótállási jegyet átadni olyan formában, amely a jótállási határidő végéig biztosítja a jótállási jegy tartalmának jól olvashatóságát.
A jótállási jegy száma a kifizetési bizonylatra (számlára) is rákerül, amelyet a Vevőnek a Jótállási jeggyel együtt célszerű megőrizni reklamáció esetére a jótállás lejártáig.                     
Ezenkívül magyar nyelvű használati utasítás is átadásra kerül.                         
A garanciális javítások a a gyártási hibából eredő meghibásodásokra terjednek ki.                   
A garancia feltételek a Használati útmutatóban (utasításban) levő feltételek betartásával együtt érvényesek!  Nem rendeltetésszerű használat esetén a jótállás nem érvényes.
A jótállási jegyet közértetően és egyértelműen, magyar nyelven kell megfogalmazni.
A jótállási jegyen fel kell tüntetni:
a) a Vállalkozás nevét és címét,
b) a fogyasztási cikk megnevezését, típusát, gyártási számát, továbbá - ahol alkalmazható - azonosításra alkalmas részeinek meghatározását,
c) a gyártó és - külföldről származó termék esetén - az importáló nevét, címét,
d) a fogyasztót (Vásárlót) a jótállás alapján megillető jogokat, azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit,
e) a vásárlás vagy az üzembe helyezés időpontját.                                      
f) a vállalkozás bélyegzőlenyomatát és a kiállító személy aláírását.                         
g) fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó (Vásárló) a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett békéltető testületek eljárását is kezdeményezheti
A jótállási jegynek utalnia kell arra, hogy a jótállás a fogyasztó (Vásárló) törvényből eredő jogait nem érinti.
 
A JÓTÁLLÁSI IGÉNY AZ EREDETI SZÁMLÁVAL, VAGY EREDETI JÓTÁLLÁSI JEGGYEL ÉRVÉNYESÍTHETŐ!
Nem szükséges a jótállási igény érvényesítéséhez az eredeti csomagolás. 
                   
A fogyasztó (Vásárló) a kijavítás iránti igényét a forgalmazó (Vállalkozó) által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
A jótállás keretébe tartozó javítás esetén a forgalmazó (Vállalkozó), illetve a javítószolgálat a jótállási jegyen köteles feltüntetni:
a) a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját,
b) a hiba okát és a javítás módját,
c) a fogyasztási cikk fogyasztó (Vásárló) részére történő visszaadásának időpontját,
d) a jótállás - a kijavítás időtartamával meghosszabbított - új határidejét.                            
Termék meghibásodása esetén először keresse webáruházunkat telefonon vagy e-mailben, ahol tájékoztatjuk a teendőkről.
Visszaküldés esetén a hibás terméket webáruházunk címére kell feladni, megfelelő gondossággal becsomagolva, a Jótállási jeggyel együtt. Kérjük írásban a tapasztalt hiba leírását is mellékelni a csomagban.
A csomag feladási költsége a fogyasztót (Vásárlót) terheli.
Portósan feladott csomagot nem veszünk át!
A Vállalkozó a termék megérkezésekor videófelvételt készít a csomag kibontásakor a későbbi félreértések elkerülése végett.                                                 
 
Ha a termék nem javítható, cserére, vagy a vételár visszafizetésére kerül sor 8 napon belül.
Ha a termék javítható, de nem 15 nap alatt, a fogyasztót (Vásárlót) legkésőbb a 15. napon tájékoztatjuk a javítás várható időtartamáról.
Ha a termék 30 napon belül nem javítható, cserére, vagy a vételár visszafizetésére kerül sor a 30. napot követő 8 napon belül.
Ha a termék a jótállási idő alatt háromszor meghibásodott és negyedszer is elromlik, a Vállalkozás köteles a cserére.
A háromszori javítás nem ugyanazon hibára vonatkozik.
Ha a tartós fogyasztási cikk kicserélésre nincs lehetőség, 8 napon belül a termék árának visszafizetésére kerül sor.
Ha a fentebb említett esetekben visszafizetésre kerül sor, webáruházunk által kiállított számla bemutatása esetén tudjuk a vételárat visszatéríteni!
 
 
Termékgarancia:
 
A megrendelt termékekre szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül telefonon és e-mailben tájékoztassa a Vállalkozót (Webáruházat)! Hibás teljesítés esetén a megrendelését szavatossági sorrend szerint:
  • elsősorban kicseréljük
  • ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk vagy a megrendeléstől elállhat és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.
A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Partitúra Webáruházat terhelik.

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) - kivonat

A webáruházban vásárlásra érvényes regisztráció után van lehetőség.
A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amely magyar nyelvű.
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató
(Vállalkozó) azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

Regisztráláskor az ÁSZF-et olvassa el, majd a pipára kattintva tudja elfogadni.
Az ÁSZF a regisztrálás előtt és után bármikor megtekinthető a partiturabolt.hu oldal alján az ÁSZF-re kattintva.
Az ÁSZF letölthető itt: ÁSZF letöltése pdf formátumban
Az elektronikus szerződés a Partitúra Zenemű- és Hangszer Webáruház (Szolgáltató), továbbiakban Vállalkozó és Felhasználó (Fogyasztó), továbbiakban Vásárló között jön létre a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet alapján, amely a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályait tartalmazza.

Adatvédelem és adatbiztonság

  • A rendelés érdekében megadott adatait (név, cím, e-mail cím, telefonszám) más cégeknek, személyeknek nem adjuk ki!
  • A jogosulatlan hozzáférés és nyilvánosságra hozatal elkerülése érdekében a megfelelő fizikai, elektronikus és műszaki módszerekkel őrizzük és biztosítjuk az online módon gyűjtött információt.
Minden termékükre Termékszavatosságot-, új tartós fogyasztási cikkekre 10.000 Ft-os bruttó értékhatár felett Jótállást (garanciát) vállalunk!

Termékszavatosság és jótállási feltételek letöltése pdf formátumban

Áraink bruttó árak és magyar forintban (HUF) értendők.
AZ ÁRVÁLTOZTATÁS ÉS A TÉVEDÉS JOGÁT FENNTARTJUK!

Igyekeztünk áraink és termékeink műszaki paramétereinél, képeinél a legnagyobb gondossággal eljárni, de ezekért felelősséget nem vállalunk.
Amennyiben minden gondosságunk ellenére hibás ár került a termék mellé, vagy nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt "0" Ft-os, vagy "1" Ft-os ár jelenik meg, akkor a Partitúra Webáruház nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében kedves megrendelőnk elállhat vásárlási szándékától.

Áruházunk működésével kapcsolatban a Vásárlói tájékoztatóban talál hasznos információkat, vagy telefonon érdeklődhet a 34/311-743; 70/614-06-83-as számokon 9-17 óráig munkanapokon.

A megrendelés véglegesítésével (leadásával) a webáruház felületén és e-mailben kap információt:
  • a leadott rendelés várható teljesítéséről a webáruház felületén tájékoztatjuk

  • leadott rendeléséről e-mailben értesítjük
  • postai küldeményteljesítés esetén a feladás időpontjáról és a postai kódról külön e-mailt küldünk, amely alapján követheti csomagját az interneten
  • Leadott rendelését webáruházunkban az "Eddigi megrendelések" menüpontban találhatja!
    Itt láthatja rendelése státuszát is, amelynek változásáról e-mailt küldünk.
A rendelés státusza a rendelés feldolgozottsági állapotát mutatja:
  • beérkezett rendelés státusza: Leadott
  • beszerzés alatt: a termék nincs a webáruház készletén, megrendelve a nagykereskedelmi raktárból
  • csomagolás alatt: a termék 2 munkanapon belül postázásra kerül
  • becsomagolt: a termék 1 munkanapon belül postázásra kerül
  • elszállított: a csomag 2 munkanapon belül megérkezik
Megrendelése fizetési kötelezettséggel jár, amelyet megrendeléskor bankkártyával, előre utalással, személyes átvételnél személyesen, postai átvételnél utánvéttel is kifizethet.

A rendelés módosítása
Rendelése darabszámait módosíthatja, illetve töröltetheti a Szolgáltatóval a rendelés leadása után e-mailben.
Keresse meg a Rendelés visszaigazolása e-mailt és kattintson a válaszra, majd módosítson a következőképpen:
  • Megrendelés tartalmának sorszáma: (pl.) 2
  • Eredeti rendelés darabszáma: (pl.) 14
  • Módosított rendelés darabszáma: (pl.) 16
Ha szeretne még új tételt rendelni, ezt a webáruházon keresztül teheti meg a szokott módon.

Számlázás
Minden vásárlásról számlát állítunk ki.
A webáruházban leadott rendelésről csak 1 címre tudunk számlát írni.
Amennyiben több számlára van szüksége, külön rendelje meg mindegyik számlához tartozó árut (terméket) és a Megjegyzés rovatba (megrendelés végén jelenik meg) írja be: együtt szeretném átvenni a következő rendelésszámokat: (pl.) 4415, 4416, 4417.

A rendelés lemondása, törlése, termék visszaküldése (elállás a szerződéstől)
  • rendelését indoklás nélkül törölheti, vagy lemondhatja a rendelés leadásától kezdve az áru átvétele utáni 14 naptári napig e-mailben, amelyben a Megrendelés azonosítóját tüntesse fel!
  • a rendelés lemondását mindig e-mailben igazoljuk vissza
  • a megkapott terméket az átvétel időpontjától számítva 14 naptári napon belül visszaküldheti (kivéve fafúvós hangszerek nádjait higiéniai okokból, hangszer húrokat, felbontott hang- és képfelvételeket), de előtte le kell mondania e-mailben rendelését Megrendelés azonosítója feltüntetésével!
  • A lemondás pontos részleteit az ÁSZF-ben találja!
Szállítási sérülés
A Vásárló a termék postai kiszállítása után rögtön köteles a csomag épségéről meggyőződni és a külsérelmi nyomok alapján a kiszállító MPL futárnál, vagy postai átvételnél az átadó postahivatali alkalmazottnál jegyzőkönyvet felvetetni.
Amennyiben a csomag felbontása után derül ki, hogy megsérült az áru (pl. köcsögduda törötten érkezett), a Vásárlónak haladéktalanul jelezni kell a Vállalkozó (webáruház) felé a gyorsaság miatt először telefonon, majd e-mailben a szállítási sérülést.
A csomagolóanyagokat és a sérült terméket meg kell őrizni, mert a Posta ezek alapján veszi fel a jegyzőkönyvet és indítja el a vizsgálatot.
A Vállalkozó a Vásárló jelzése alapján haladéktalanul intézkedik és tájékoztatja a Vásárlót a reklamáció pontos helyéről, melyik postahivatalban teheti ezt meg. Nagyobb városokban a kijelölt postahivatal foglalkozik az MPL szállítmányokkal.
A reklamációra bevitt csomagot a csomagolóanyagokkal és számlával együtt kell bemutatni, mert a számla alapján kerül majd a kártérítés kifizetésre.

Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Vásárló a termékkel vagy a Webáruház tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név:                    Partitúra Webáruház - Soltész Kálmán egyéni vállalkozó
Levelezési cím:     2800 Tatabánya, Szelim út 20.
Telelefon:             (+36 70) 614-0683, (+36 34) 311-743
email:                   partiturabolt@gmail.com vagy info@partiturabolt.hu

  1. Webáruházunk panaszokat csak telefonon és írásban fogad el az 5. pontban ismertetett módon. Személyes ügyintézésre nincs mód!

  2. A Vásárló telefonon is jelezheti panaszát a Vállalkozó (Webáruház) felé a gyorsabb ügyintézés érdekében.

  3. Ha nem érte el telefonon a Vállalkozót (Webáruházat) és telefonszáma nincs titkosítva, (megjelenik telefonjainkon a nem fogadott hívások között az Ön telefonszáma) visszahívjuk!

  4. Amennyiben a kapott válasz nem kielégítő, vagy a Vállalkozó írásban is kéri a panasz rögzítését, e-mailben, vagy ajánlott postai levélben küldje el panaszát!

  5. Panaszában feltétlenül tüntesse fel:

  • Megrendelés azonosítóját 
  • Nevét

  • Pontos címét

  • Telefonszámát

  • A termék pontos nevét

  • Írja le pontosan reklamációját (hibát)

  1. Amennyiben telefonon nem éri el a Vállalkozót (Webáruházat), vagy 24 órán belül nem hívtuk vissza, írjon e-mailt, vagy ajánlott postai levelet az 5. pontban kért adatokat feltüntetve.

  2. Elektronikusan csak e-mailben küldött üzeneteket, panaszokat fogadunk el. Más platformon küldött üzeneteket (facebook, messenger, viber, skype stb.) nem fogadunk el!

  3. Vállalkozó az írásban benyújtott panaszról a beérkezést követően jegyzőkönyvet vesz fel, amelyet 14 munkanapon belül e-mailben elküld a Vásárlónak.

  4. A panasz elutasítása esetén a Vállalkozó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót, valamint arról, hogy panaszával mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti megadott címe alapján. A tájékoztatás tartalmazza az illetékes hatóság, vagy békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.

  5. A Vásárlónak 8 naptári napon belül nyilatkoznia kell e-mailben a Vállalkozónak, elfogadja-e a kapott választ.

Amennyiben a Webáruház és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek közül választhat a Vásárló:
  1. Panasztétel a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál (2017. január 1-től a területileg illetékes járási hivataloknál) -  https://jarasinfo.gov.hu
  2. Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Tatabányai Járási Hivatala Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztálya
    Címe: 2800 Tatabánya, Bárdos László utca 2.
    Telefon: 34/309-303
    Fax: 34/309-302
    E-mail címe: fogyasztovedelem.meff@komarom.gov.hu
  3. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése a Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testületnél                                                                                                https://www.kemkik.hu/hu/bekeltet-otilde-testulet
    Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
    Telefonszáma: (34) 513-010
    Képviselő: Dr. Rozsnyói György
    E-mail címe: kemkik@kemkik.hu
  4. Webáruházunkat a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli
  5. Békéltető testületi eljárásának kezdeményezése a Vásárló lakóhelye szerinti Békéltető Testületnél
    https://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap
  6. Békéltető video
  7. Bírósági eljárás kezdeményezése
 
Vissza