Positive SSL
HÍREK
2017-08-25
Kórus lapkottákból csak a kórus létszámának megfelelő darab,
minimum 20 db rendelhető!
2017-08-22
Tudta Ön, hogy vásárlásaival intézményeket (óvodákat, iskolákat) támogathat?
Kattintson ide és mindent megtud:
Intézmények támogatása
2017-08-22
Vásárlásai után  az internetes  ár 2%-a értékében bónusz pontokat kap, amelyeket következő vásárlásainál felhasználhat!
A bónusz pontok a rendelés kifizetése után íródnak jóvá.
Törzsvásárlóinkat
  2,5% - 3,5% bónusz pont kategóriába soroljuk vásárlásaik alapján.
Intézmények VIP bónusz pontok-hoz juthatnak a  vásárlói ajánlások után!
A VIP bónusz pontokat negyedévente írjuk jóvá a regisztrált intézményeknek!
Partitúra Webáruház csapata
2017-08-22
​Tudta Ön, hogy a regisztrált intézmény saját magát is bejelölheti a VIP menüpontban?
Így saját vásárlásai után még több bónusz ponthoz juthat.
A VIP bónuszpont a vásárlás után kapott bónusz pont 50%-a.
Partitúra Webáruház csapata
2017-08-22
2017-08-22
Tudta Ön, hogy áruházunkkal kapcsolatos kérdéseire a Vásárlói tájékoztatóban  választ talál? (Vízszintes menüsor)
2017-11-19
A hatályos Szerzői Jogi Törvény értelmében tilos jogvédett mű kottáját reprográfiai módszerekkel (fénymásolás, szkennelés, fényképezés, stb.) másolni a jogtulajdonos engedélye nélkül.
A kottakiadványban nemcsak a szerző alkotása testesül meg, hanem a kiadó munkája is, mint a közreadás, a szerkesztés, a kottagrafika, a mű kinyomtatása és terjesztése.
2017-08-22
Tudta Ön, hogy webáruházunkban a kottákat, könyveket, CD-ket és CD-ROM-okat 5-10 10%-kal olcsóbban vásárolhatja meg?
2017-08-22
Ajándék bónuszpontok! Minden 100. megrendelő 100, minden 500. megrendelő 500, minden 1000. megrendelő 1000 bónuszpontot kap ajándékba. 
Partitúra Webáruház csapata
 
Vásárlói tájékoztató
Hagyományos vásárlás menete:

  1. Első alkalommal regisztrálnia kell, amelyről visszaigazoló e-mailt kap. Ha a visszaigazoló e-mailjét nem találja, nézze meg a levélszemét ("spam", "junk mail", "bulk mail") között. Célszerű telefonszámot is megadni és a település nevét is beírni a regisztrációnál. Ez számunkra megkönnyíti a megrendelés kiszolgálását.
  2. A kapott e-mailben lévő linkre kattintva élesedik be a regisztrációja biztonsági okokból. Amennyiben nem találja a visszaigazoló e-mailt, vagy nem sikerül a beélesítés, telefonáljon, vagy írjon e-mailt!
  3. Azonosítójával és jelszavával bejelentkezve a kiválasztott terméknél kattintson a "kosárba" szóra!
  4. Ha több darabot szeretne vásárolni, léptetheti egyenként a felfelé nyíllal a mennyiséget. Ez a funkció az okos telefonon is jól használható.
  5. Lehetőség van a darabszám kitörlésére is, azonban az új mennyiség beírására 2 mp áll rendelkezésére, utána visszaíródik az eredeti mennyiség. Ebben az esetben javasoljuk, hogy egérrel jelölje ki (kékítse be) az átírni kívánt mennyiséget, majd írja be az újat!
  6. Ha a nyilat hosszan nyomja (bal egérgombot folyamatosan lenyomva tartja a nyílon), a mennyiség gyorsan változtatható felfelé és lefelé irányban is!
  7. Ha szeretne még vásárolni, a "keresgélek még"-re kattintson! A kosár tartalmára kattintva (jobboldalt a "BELÉPÉS" alatt) bármikor vissza tud térni a rendelt tételekhez.
  8. Ha több terméket már nem vásárol, kattintson a "befejezem a vásárlást"-ra!
  9. Válassza ki a kézbesítési módot (postai vagy személyes)!
  10. Válassza ki a fizetési módot (utánvétel, átutalás, bankkártyás, személyes)!
  11. Kattintson a "tovább"-ra!
  12. Postai szállításnál adja meg a címet!
  13. Ha számlát kér, kattintson a "Kérek számlát" melletti négyzetbe! Itt bárki nevére kérhet számlát.
  14. A "tovább"-ra kattintva megjelenik az összes vásárlási adat. Itt ellenőrizze az adatokat, amit tud módosítani is az adott adat melletti "módosítás" szövegre kattintva! A "Megjegyzés"-be bármilyen üzenetet írhat nekünk.
  15. Kattintson a "megrendelés"-re!
  16. Hamarosan kap egy visszaigazoló e-mailt a megrendeléséről.
  17. Rendelését törölheti az "Eddigi megrendelések" menüpontban a rendelés melletti X-re kattintva. Ha nincs már ott X, akkor csak e-mailben tudja töröltetni a rendelését.
Fontos:
Ha rendelését félbehagyja és legalább 30 percig nem dolgozik az áruházban, biztonsági okokból az áruházba újra be kell lépnie. Ilyenkor az addig kosárba tett tételei törlődnek.

Bónusz pontos vásárlás menete:

  1. Azonosítójával és jelszavával bejelentkezve a kiválasztott terméknél kattintson a részletekre vagy a képre!
  2. Kattintson a bónusz ár melletti karikába!
  3. Kattintson a "kosárba" szóra!
  4. Ha szeretne egy másik terméket is bónusz pontért vásárolni, újra be kell jelölnie a bónusz árat.
  5. Ha több darabot szeretne vásárolni, léptetheti egyenként a felfelé nyíllal a mennyiséget. Ez a funkció az okos telefonon is jól használható.
  6. Lehetőség van a darabszám kitörlésére is, azonban az új mennyiség beírására 2 mp áll rendelkezésére, utána visszaíródik az eredeti mennyiség. Ebben az esetben javasoljuk, hogy egérrel jelölje ki (kékítse be) az átírni kívánt mennyiséget, majd írja be az újat!
  7. Ha a nyilat hosszan nyomja (bal egérgombot folyamatosan lenyomva tartja a nyílon), a mennyiség gyorsan változtatható felfelé és lefelé irányban is!
  8. Ha szeretne még vásárolni, a "keresgélek még"-re kattintson! A kosár tartalmára kattintva (jobboldalt a "BELÉPÉS" alatt) bármikor vissza tud térni a rendelt tételekhez.
  9. Ha több terméket már nem vásárol, kattintson a "befejezem a vásárlást"-ra!
  10. Válassza ki a kézbesítési módot (postai vagy személyes)!
  11. Válassza ki a fizetési módot (utánvétel, átutalás, személyes)!
  12. Kattintson a "tovább"-ra!
  13. Postai szállításnál adja meg a címet!
  14. A "tovább"-ra kattintva megjelenik az összes vásárlási adat. Itt ellenőrizze az adatokat, amit tud módosítani is, ha az adat melletti "módosítás" szövegre kattintva! A "Megjegyzés"–be bármilyen üzenetet írhat nekünk.
  15. Kattintson a "megrendelés"-re!
  16. Hamarosan kap egy visszaigazoló e-mailt a megrendeléséről.
  17. Rendelését törölheti az "Eddigi megrendelések" menüpontban a rendelés melletti X-re kattintva. Ha nincs már ott X, akkor csak e-mailben tudja töröltetni a rendelését.
Fontos:
Ha rendelését félbehagyja és legalább 30 percig nem dolgozik az áruházban, biztonsági okokból az áruházba újra be kell lépnie. Ilyenkor az addig kosárba tett tételei törlődnek.
Csak akkor tud bónusz pontért vásárolni, ha legalább annyi bónuszpontja van, mint a kiválasztott termék bónusz ára!
Egy vásárláson belül vásárolhat bónusz pontért és pénzért is.

A webáruház üzemeltetője:

Soltész Kálmán egyéni vállalkozó
2800 Tatabánya, Szelim út 20.
Tel.: (+36 70) 614-0683, (+36 34) 311-743
Adószám: 48668789-2-31
Nyilvántartási szám: 1869707
Nyilvántartásba vevő hatóság: Tatabánya Önkormányzat jegyzője

Szolgáltatásunkkal kapcsolatos kérdéseivel, problémáival forduljon Soltész Kálmánhoz bizalommal a fenti telefonszámon hétfőtől szombatig 8-19 óráig, vagy írjon e-mailt a info@partiturabolt.hu címre.

Tájékoztató a fizetési módokról:

  • utánvét
  • átutalás
  • bankkártyás
  • személyes
Személyes fizetés és áruátvétel csak előre egyeztetett időpontban lehetséges Tatabányán a Szelim út 20. szám, vagy a Fő tér 34. szám alatt. Ekkor nincs szállítási költség.

Ha átutalással fizet, olcsóbb a szállítási költség, de a megrendelt termékeket kizárólag az átutalás megérkezését követően tudjuk küldeni. Kérjük, addig ne utaljon, amíg vissza nem jelezzük e-mailben az utalás adatait!

Ha bankkártyával szeretne fizetni, akkor a kiválasztott áruk megrendelése után Önt a Unicredit Bank fizető oldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a bank fizető oldalán a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Unicredit Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.
(A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi. Kérjük, érdeklődjön erről Bankjánál!)

Elfogadott bankkártya típusok:
Maestro logo Mastercard logo Mastercard Electronic logo Visa logo Visa Electron logo VPay logo

Tájékoztató az árainkról:

Áraink bruttó árak és magyar forintban (HUF) értendők.
Az árváltoztatás és a tévedés jogát fenntartjuk!

Tájékoztató a szállítás költségeiről:

A megrendelt termék kiszállítása 4-10 munkanapon belül várható a raktárkészlet függvényében.
A szállítást a Magyar Posta Zrt. Logisztikai Üzletága végzi - Magyar Posta futára (MPL).
Ha Ön bankkártyával fizet vagy előre átutalja számlánkra a pénzt, akkor a szállítási költség jelentősen alacsonyabb, mint utánvétnél!
Átutalás esetén csak az átutalás beérkezése után tudjuk küldeni a csomagot!

Utánvéttel házhoz kézbesítve a szállítási költség:

  • 10.000 Ft értékig 1.590 Ft
  • 10.001-20.000 Ft között 1.390 Ft
  • 20.001-40.000 Ft között 1.190 Ft
  • 40.000 Ft felett ingyenes

Átutalásos, bankkártyás fizetésnél házhoz kézbesítve a szállítási költség:

  • 10.000 Ft értékig 1.090 Ft
  • 10.001-20.000 Ft között 890 Ft
  • 20.001-30.000 Ft között 690 Ft
  • 30.000 Ft felett ingyenes
A szállítási díj tartalmazza az értékbiztosítást is!
Csomagolási díjat nem számítunk fel.
A szállítási költség tartalmazza az ÁFÁ-t!

Külföldre való szállítás sokkal drágább, mint a belföldi.
Külföldre nincs ingyenes szállítás!
2 kg-ig levélpostai küldeményként 2.700-10.000 Ft közötti díjra számíthat.
Csomagként  2-10 kg között 10.000-18.000 Ft közötti díjat számolunk, ami az érték alapján módosulhat.
CSAK BANKKÁRTYÁS FIZETÉST FOGADUNK EL!
A megrendeléskor megjelenő szállítási költség csak alapdíj, amelyről egy automatikus e-mailt kap. A még fizetendő különbözetet külön e-mailben közöljük!

Bankkártyás fizetéssel rendezhető a Termékek legalsó, Utólagos bankkártyás fizetés menüpontjában.
Az utólagosan fizetett külföldi postaköltség különbözet  bankkártyás kifizetése után küldjük a csomagot.

A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.
A fogyasztó lemondásakor köteles saját költségén gondosan becsomagolva (jótállási jeggyel, használati utasítással) visszaküldeni a terméket.
A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríteni.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli.
A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését!

Személyes fizetés és áruátvétel csak előre egyeztetett időpontban lehetséges Tatabányán a Szelim út 20. szám, vagy a Fő tér 34. szám alatt. Ekkor nincs szállítási költség.


Gyakran ismételt kérdések (GYIK):

  1. Mikor van nyitva az üzlet? - Ez egy webáruház, csak előre egyeztetett időpontban van lehetőség a weben leadott rendelés személyes átvételére.
  2. Hol lehet az áruházat elérni személyesen? -Tatabányán.
  3. A webáruházban olcsóbban juthatok a termékekhez? - Igen, a kották, könyvek általában 5-10%-al olcsóbbak, mint egy üzletben. Úgynevezett internetes áron kapja meg. Ezen kívül bónusz pontokat is kap, amelyet későbbi vásárlásainál felhasználhat. Emellett oktatási intézményeket (óvodákat, iskolákat) is támogathat vásárlásaival.
  4. Hogy tudok iskolát támogatni vásárlásommal? - A vízszintes menüsorban a házikó ikon mellett a VIP menüpont felé víve az egeret, a megjelenő Intézmény támogatására kattintva megtalálja a szükséges információt.
  5. Vannak 10%-nál nagyobb engedmények is? - Igen, az Akciók menüpontban mindig talál olcsó termékeket.
  6. Mit jelent a bolti ár? - Amennyiért egy üzletben kapná meg a terméket.
  7. Mit jelent a bónusz ár? - Minden vásárlása után bónusz pontokat kap. Ha rendelkezik annyi bónusz ponttal, mint a termék bónusz ára, a bónusz ár melletti fehér karikába kattintson és bónusz pontjaiból levonódik a termék ára, nem kell érte fizetni.
  8. Hol találom a bónusz árat? - A képre vagy részletekre kattintva az internetes ár alatt.
  9. Honnan tudom, egy termék vásárlása esetén mennyi bónusz pontot kapok? - A képre vagy részletekre kattintva a Vissza gombtól jobbra lát egy csillagot és mellette számokat, pl. 33. Azt jelenti, ennél a terméknél 33 bónusz pontot kap. (A termék internetes árának 2%-át kapja meg bónusz pontban.)
  10. Csak postával, vagy futárral küldenek árut? - Személyes átvételre is van lehetőség Tatabányán előre egyeztetett helyen és időpontban.
  11. Hogy tudom a személyes átvételt bejelölni? - A vásárlás végén ki tudja választani a fizetési módot és az áru átvétel módját.
  12. Milyen gyorsan kapom meg a megrendelt árut? - Raktárkészlettől függően általában 2-10 munkanap alatt.
  13. Ha csomagküldést kérek, honnan tudom meg, mikor kapom meg az árut? - A feladásról e-mailt küldünk. Két munkanapon belül megérkezik a csomag.
  14. Tudom a csomagom útját követni az interneten? - A feladásról küldött e-mailünkben lévő postai azonosító segítségével a következő weboldalon tájékozódhat: www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes
  15. Ha még szeretnék megjegyzést írni, pl. rossz a kapucsengő, külön kell egy e-mailt írnom? - Van lehetőség a rendelés végén megjegyzést írni.
  16. Csak a webáruházon keresztül lehet rendelni? - E-mailben is elfogadunk rendelést, de ekkor bolti áron számlázunk, hosszabb az átfutási idő és nem kap bónusz pontotokat.
  17. Az e-mailes rendelés nem webes rendelés? - Nem, csak az áruházba belépve és a kosárba téve a kiválasztott terméket, majd befejezve a vásárlást a megrendelés-re kattintva történik meg a webes megrendelés.
  18. Hogyan lehet a webáruházban vásárolni? - Biztonsági okból csak regisztrálás után.
  19. Bonyolult a regisztrálás? - Nem, néhány adat megadásából áll, kb. 1 perc az egész.
  20. Ha nem kapok visszaigazoló e-mailt, mi lehet az oka? - Előfordulhat, nem jól adta meg az e-mail címét, betelt a postafiókja, vagy a spam mappába került. (Ha van a levelezőrendszerében spam szűrés, akkor nézze meg azokat a mappákat is ("spam", "junk mail", "bulk mail" mappa).
  21. Ha sikerült az aktiválás és mégse tudok belépni, mi lehet az oka? - Azonosítóját vagy jelszavát rosszul adta meg. Ha többszöri próbálkozásra se sikerül, kattintson a Jelszó küldés-re (jobb oldalt a Belépés alatti menüpontokban), és elküldjük azonosítóját és új jelszavát, amit a webáruházba belépve bármikor megváltoztathat.
  22. Ha elakadok, ki segít nekem? - A Vásárlói tájékoztatóban talál információt, de telefonon is kérhet segítséget Soltész Kálmántól a 70/614-06-83-as mobil számon, vagy a 34/311-743-as vonalas telefonon. Ezenkívül e-mailt is írhat az info@partiturabolt címre, amire hamarosan válaszolunk.
  23. Milyen napokon és hány órától meddig telefonálhatok? - Hétfőtől péntekig 9-17 óra között.
  24. Ha elfelejtettem a jelszavamat, mi a teendő? - Jobboldalt a Jelszó küldésre kattintva a megadott e-mail címre új jelszót küld az áruház, amely a belépés után megváltoztatható.
  25. Mi van akkor, ha újra regisztrálok? - Azt is lehet, de hosszadalmasabb, mint a jelszóküldést használni sőt a bónusz pontok is külön gyűlnek regisztrációnként.
  26. Ha közben megváltozott az e-mail címem, mi a teendő? - E-mailben vagy telefonon kérhet segítséget és átírjuk az e-mail címet.
  27. Hogyan találhatom meg a keresett terméket a webáruházban? - Három lehetőség van, az egyik, hogy baloldalt a Termékeknél  kiválasztom azt a kategóriát, amelyikre kíváncsi vagyok és arra kattintva a kinyíló almenükben keresem meg a terméket. Pl. Szintetizátort keresek: rákattintok a Hangszerek-re, majd a Billentyűs-re, majd a Szintetizátor-ra. A másik módszer, hogy beírom a keresőbe (jobb oldalt): szintetizátor. Kidob minden olyan terméket, amiben szerepel a szintetizátor szó. A felpattanó oldalon Az alábbi kategóriában alatt az összes kategóriát átállítom a Hangszerek-re, majd rákattintok a Keresésre és máris lecsökkent a találatok száma. A harmadik lehetőség, hogy rögtön a Részletes keresés-re kattintok jobboldalt és és beírom a keresendő szöveget, vagy számot, ezután kiválasztom a kategóriát, majd kattintok a Keresésre.

Tájékoztató az elállás jogáról:

Vásárlóinkat a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet értelmében a következő jogok illetik meg:

Rendelését indoklás nélkül lemondhatja a rendelés leadásától kezdve az áru átvétele utáni 14 naptári napig e-mailben, amelyben a Megrendelés kódját tüntesse fel!

A gazdálkodó szervezet köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy naptári napon belül visszatéríteni. A visszatérítés  csak a megrendelt termék sérülésmentes, eredeti  állapotú visszaérkezése után  történik! A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A gazdálkodó szervezet azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a fenti elállási jogot
- olyan áru értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;
- hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.
Tájékoztató a jótállásról:

Vásárlóinkat a 151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet értelmében a következő jogok illetik meg:

A Magyar Köztársaság területén fogyasztói szerződés keretében értékesített új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) 10.000 Ft-os bruttó értékhatár felett e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.
A jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez (a továbbiakban: forgalmazó). A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül (a továbbiakban: fogyasztó).
Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.

A jótállás időtartama egy év.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A forgalmazó köteles a fogyasztónak a tartós fogyasztási cikkel együtt 10.000 Ft értékhatár felett - külön kérés nélkül - a jótállási jegyet átadni.
A jótállási jegy száma a kifizetési bizonylatra (számlára) is rákerül, amelyet a vevőnek a  jótállási jeggyel együtt célszerű megőrizni reklamáció esetére 1 évig, illetve hosszabb jótállás esetén a jótállás lejártáig.
A jótállási jegyet közérthetően és egyértelműen, magyar nyelven kell megfogalmazni.
A jótállási jegyen fel kell tüntetni:
a) a forgalmazó nevét és címét,
b) a fogyasztási cikk megnevezését, típusát, gyártási számát, továbbá - ahol alkalmazható - azonosításra alkalmas részeinek meghatározását,
c) a gyártó és - külföldről származó termék esetén - az importáló nevét, címét,
d) a fogyasztót a jótállás alapján megillető jogokat, azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit,
e) a vásárlás vagy az üzembe helyezés időpontját.
A jótállási jegynek utalnia kell arra, hogy a jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.

A JÓTÁLLÁSI IGÉNY AZ EREDETI SZÁMLÁVAL, VAGY EREDETI JÓTÁLLÁSI JEGGYEL  ÉRVÉNYESÍTHETŐ!

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
A jótállás keretébe tartozó javítás esetén a forgalmazó, illetve a javítószolgálat a jótállási jegyen köteles feltüntetni:
a) a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját,
b) a hiba okát és a javítás módját,
c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját,
d) a jótállás - a kijavítás időtartamával meghosszabbított - új határidejét.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.


Termékgarancia:

A megrendelt termékekre szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül telefonon és e-mailben tájékoztassa a Vállalkozót (Webáruházat)! Hibás teljesítés esetén a megrendelését szavatossági sorrend szerint:
  • elsősorban kicseréljük
  • ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk vagy a megrendeléstől elállhat és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését.
A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Jelentéktelen hiba esetén elállásnak helye nincs. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (pl. kicserélés vagy elállás esetén a visszaküldés postaköltsége) a Partitúra Webáruházat terhelik.
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) - kivonat

A webáruházban vásárlásra érvényes regisztráció után van lehetőség.
A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amely magyar nyelvű.
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató
(Vállalkozó) azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

Regisztráláskor az ÁSZF-et olvassa el, majd a pipára kattintva tudja elfogadni.
Az ÁSZF a regisztrálás előtt és után bármikor megtekinthető a partiturabolt.hu oldal alján az ÁSZF-re kattintva.
Az ÁSZF letölthető itt:  ÁSZF letöltése pdf formátumban
Az elektronikus szerződés a Partitúra Zenemű- és Hangszer Webáruház (Szolgáltató), továbbiakban Vállalkozó és Felhasználó (Fogyasztó), továbbiakban Vásárló között jön létre a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet alapján, amely a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályait tartalmazza.

Adatvédelem és adatbiztonság

  • A rendelés érdekében megadott adatait (név, cím, e-mail cím, telefonszám) más cégeknek, személyeknek nem adjuk ki!
  • A jogosulatlan hozzáférés és nyilvánosságra hozatal elkerülése érdekében a megfelelő fizikai, elektronikus és műszaki módszerekkel őrizzük és biztosítjuk az online módon gyűjtött információt.
Minden termékükre Termékszavatosságot-, új tartós fogyasztási cikkekre 10.000 Ft-os bruttó értékhatár felett Jótállást (garanciát) vállalunk!


A megrendelés véglegesítésével (leadásával) a webáruház felületén és e-mailben kap információt:
  • a leadott rendelés várható teljesítéséről a webáruház felületén tájékoztatjuk

  • leadott rendeléséről e-mailben értesítjük
  • postai küldeményteljesítés esetén a feladás időpontjáról és a postai kódról külön e-mailt küldünk, amely alapján követheti csomagját az interneten
  • Leadott rendelését webáruházunkban az "Eddigi megrendelések" menüpontban találhatja!
    Itt láthatja rendelése státuszát is, amelynek változásáról e-mailt küldünk.
A rendelés státusza a rendelés feldolgozottsági állapotát mutatja:
  • beérkezett rendelés státusza: Leadott
  • beszerzés alatt: a termék nincs a webáruház készletén, megrendelve a nagykereskedelmi raktárból
  • csomagolás alatt: a termék 3 munkanapon belül postázásra kerül
  • becsomagolt: a termék 1 munkanapon belül postázásra kerül
  • elszállított: a csomag 2 munkanapon belül megérkezik

A rendelés módosítása
Rendelése darabszámait módosíthatja, illetve töröltetheti a Szolgáltatóval a rendelés leadása után e-mailben.
Keresse meg a Rendelés visszaigazolása e-mailt és kattintson a válaszra, majd módosítson a következőképpen:
  • Megrendelés tartalmának sorszáma: (pl.) 2
  • Eredeti rendelés darabszáma: (pl.) 14
  • Módosított rendelés darabszáma: (pl.) 16
Ha szeretne még új tételt rendelni, ezt a webáruházon keresztül teheti meg a szokott módon.

Számlázás
Minden vásárlásról számlát állítunk ki.
A webáruházban leadott rendelésről csak 1 címre tudunk számlát írni.
Amennyiben több számlára van szüksége, külön rendelje meg mindegyik számlához tartozó árut (terméket) és a Megjegyzés rovatba (megrendelés végén jelenik meg) írja be: együtt szeretném átvenni a következő rendelésszámokat: (pl.) 4415, 4416, 4417.
Ha a megrendelt termékekre mennyiségi kedvezmény is jár és a bontás miatt ettől elesne (pl. 10 db YRS-23 furulya már olcsóbb), a megjegyzésbe írja be: kérem a mennyiségi kedvezményt elszámolni!
A mennyiségi kedvezmény csak az egymás után leadott rendelések esetén kérhető 1 órán belüli intervallumban!

A rendelés lemondása, törlése, termék visszaküldése (elállás a szerződéstől)
  • rendelését indoklás nélkül törölheti, vagy lemondhatja a rendelés leadásától kezdve az áru átvétele utáni 14 naptári napig e-mailben, amelyben a Megrendelés azonosítóját tüntesse fel!
  • a rendelés lemondását mindig e-mailben igazoljuk vissza
  • a megkapott terméket az átvétel időpontjától számítva 14 naptári napon belül visszaküldheti, de előtte le kell mondania e-mailben rendelését Megrendelés azonosítója feltüntetésével!
  • A lemondás pontos részleteit az ÁSZF-ben találja!
Szállítási sérülés
A Felhasználó a termék postai kiszállítása után rögtön köteles a csomag épségéről meggyőződni és a külsérelmi nyomok alapján a kiszállító MPL futárnál, vagy postai átvételnél az átadó postahivatali alkalmazottnál jegyzőkönyvet felvetetni.
Amennyiben a csomag felbontása után derül ki, hogy megsérült az áru (pl. köcsögduda törötten érkezett), a Felhasználónak (vásárlónak) haladéktalanul jelezni kell a Szolgáltató felé a gyorsaság miatt először telefonon, majd e-mailben a szállítási sérülést.
A csomagolóanyagokat és a sérült terméket meg kell őrizni, mert a Posta ezek alapján veszi fel a jegyzőkönyvet és indítja el a vizsgálatot.
A Szolgáltató a Felhasználó jelzése alapján haladéktalanul intézkedik és tájékoztatja a Felhasználót a reklamáció pontos helyéről, melyik postahivatalban teheti ezt meg. Nagyobb városokban a kijelölt postahivatal foglalkozik az MPL szállítmányokkal.
A reklamációra bevitt csomagot a csomagolóanyagokkal és számlával együtt kell bemutatni, mert a számla alapján kerül majd a kártérítés kifizetésre.

Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Vásárló a termékkel vagy a Webáruház tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név:                   Partitúra Webáruház - Soltész Kálmán egyéni vállalkozó
Levelezési cím:      2800 Tatabánya, Szelim út 20.
Telelefon:             (+36 70) 614-0683, (+36 34) 311-743
email:                   partiturabolt@gmail.com vagy info@partiturabolt.hu

  1. Webáruházunk panaszokat csak telefonon és írásban fogad el az 5. pontban ismertetett módon. Személyes ügyintézésre nincs mód!

  2. A Vásárló telefonon is jelezheti panaszát a Vállalkozó (Webáruház) felé a gyorsabb ügyintézés érdekében.

  3. Ha nem érte el telefonon a Vállalkozót (Webáruházat) és telefonszáma nincs titkosítva, (megjelenik telefonjainkon a nem fogadott hívások között az Ön telefonszáma) visszahívjuk!

  4. Amennyiben a kapott válasz nem kielégítő, vagy a Vállalkozó írásban is kéri a panasz rögzítését, e-mailben, vagy ajánlott postai levélben küldje el panaszát!

  5. Panaszában feltétlenül tüntesse fel:

  • Megrendelés azonosítóját

  • Nevét

  • Pontos címét

  • Telefonszámát

  • A termék pontos nevét

  • Írja le pontosan reklamációját (hibát)

  1. Amennyiben telefonon nem éri el a Vállalkozót (Webáruházat), vagy 24 órán belül nem hívtuk vissza, írjon e-mailt, vagy ajánlott postai levelet az 5. pontban kért adatokat feltüntetve.

  2. Facebookon, Messengeren küldött panaszokat nem fogadunk el!

  3. Vállalkozó az írásban benyújtott panaszról a beérkezést követően jegyzőkönyvet vesz fel, amelyet 14 munkanapon belül e-mailben elküld a Vásárlónak.

  4. A panasz elutasítása esetén a Vállalkozó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót, valamint arról, hogy panaszával mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti megadott címe alapján. A tájékoztatás tartalmazza az illetékes hatóság, vagy békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.

  5. A Vásárlónak 8 naptári napon belül nyilatkoznia kell e-mailben a Vállalkozónak, elfogadja-e a kapott választ.

Amennyiben a Webáruház és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek közül választhat a Vásárló:
  1. Panasztétel a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál (2017. január 1-től a területileg illetékes járási hivataloknál) -  http://jarasinfo.gov.hu
  2. Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Tatabányai Járási Hivatala Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztálya
    Címe: 2800 Tatabánya, Bárdos László utca 2.
    Telefon: 34/309-303
    Fax: 34/309-302
    E-mail címe: fogyasztovedelem.meff@komarom.gov.hu
  3. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése a Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testületnél                                                                                                http://www.kemkik.hu/hu/bekeltet-otilde-testulet
    Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
    Telefonszáma: (34) 513-010
    Képviselő: Dr. Rozsnyói György
    E-mail címe: kemkik@kemkik.hu
  4. Webáruházunkat a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli
  5. Békéltető testületi eljárásának kezdeményezése a Vásárló lakóhelye szerinti Békéltető Testületnél
    http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579
  6. Békéltető Testületi eljárás kezdeményezése online:
    http://ec.europa.eu/odr
    http://bekeltet.hu/
  7. Bírósági eljárás kezdeményezése
Vissza