Positive SSL
HÍREK
2017-08-25
Kórus lapkottákból csak a kórus létszámának megfelelő darab,
minimum 20 db rendelhető!
2017-08-22
Tudta Ön, hogy vásárlásaival intézményeket (óvodákat, iskolákat) támogathat?
Kattintson ide és mindent megtud:
Intézmények támogatása
2017-08-22
Vásárlásai után  az internetes  ár 2%-a értékében bónusz pontokat kap, amelyeket következő vásárlásainál felhasználhat!
A bónusz pontok a rendelés kifizetése után íródnak jóvá.
Törzsvásárlóinkat
  2,5% - 3,5% bónusz pont kategóriába soroljuk vásárlásaik alapján.
Intézmények VIP bónusz pontok-hoz juthatnak a  vásárlói ajánlások után!
A VIP bónusz pontokat negyedévente írjuk jóvá a regisztrált intézményeknek!
Partitúra Webáruház csapata
2017-08-22
​Tudta Ön, hogy a regisztrált intézmény saját magát is bejelölheti a VIP menüpontban?
Így saját vásárlásai után még több bónusz ponthoz juthat.
A VIP bónuszpont a vásárlás után kapott bónusz pont 50%-a.
Partitúra Webáruház csapata
2017-08-22
2017-08-22
Tudta Ön, hogy áruházunkkal kapcsolatos kérdéseire a Vásárlói tájékoztatóban  választ talál? (Vízszintes menüsor)
2017-11-19
A hatályos Szerzői Jogi Törvény értelmében tilos jogvédett mű kottáját reprográfiai módszerekkel (fénymásolás, szkennelés, fényképezés, stb.) másolni a jogtulajdonos engedélye nélkül.
A kottakiadványban nemcsak a szerző alkotása testesül meg, hanem a kiadó munkája is, mint a közreadás, a szerkesztés, a kottagrafika, a mű kinyomtatása és terjesztése.
2017-08-22
Tudta Ön, hogy webáruházunkban a kottákat, könyveket, CD-ket és CD-ROM-okat 5-10 10%-kal olcsóbban vásárolhatja meg?
2017-08-22
Ajándék bónuszpontok! Minden 100. megrendelő 100, minden 500. megrendelő 500, minden 1000. megrendelő 1000 bónuszpontot kap ajándékba. 
Partitúra Webáruház csapata
 
Általános szerződési feltételek
Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

A webáruházban vásárlásra érvényes regisztráció után van lehetőség.
A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amely magyar nyelvű.
A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató
(Vállalkozó) azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

Regisztráláskor az ÁSZF-et olvassa el, majd a pipára kattintva tudja elfogadni.
Az ÁSZF a regisztrálás előtt és után bármikor megtekinthető a partiturabolt.hu oldal alján az ÁSZF-re kattintva.
Az ÁSZF letölthető itt: ÁSZF letöltése pdf formátumban
Az elektronikus szerződés a Partitúra Zenemű- és Hangszer Webáruház (Szolgáltató), továbbiakban Vállalkozó és Felhasználó (Fogyasztó), továbbiakban Vásárló között jön létre a 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet alapján, amely a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályait tartalmazza.

A megrendelés véglegesítésével (leadásával) a webáruház felületén és e-mailben kap információt:

  • a leadott rendelés várható teljesítéséről a webáruház felületén tájékoztatjuk

  • leadott rendeléséről e-mailben értesítjük
  • postai küldeményteljesítés esetén a feladás időpontjáról és a postai kódról külön e-mailt küldünk, amely alapján követheti csomagját az interneten
  • személyes átvétel és személyes fizetés (előre kifizetett átutalás, vagy bankkártyás fizetés) esetén az átadás időpontjáról és helyszínéről külön e-mailben, vagy telefonon értesítjük 72 órán belül
  • személyes átvétel és átutalásos fizetés esetén az átutalandó összegről és az utalás adatairól 72 órán belül külön e-mailben értesítjük.
  • az összeg beérkezése után az átadás időpontjáról és helyszínéről külön e-mailben, vagy telefonon értesítjük.
  • postai átvétel és átutalásos fizetés esetén az átutalandó összegről és az utalás adatairól 72 órán belül külön e-mailben értesítjük, majd az összeg beérkezése után 48 órán belül postázzuk megrendelését.
Leadott rendelését webáruházunkban az "Eddigi megrendelések" menüpontban találhatja!
Itt láthatja rendelése státuszát is, amelynek változásáról e-mailt küldünk.
 

Leadott rendelését törölheti az "Eddigi megrendelések" menüpontban a teljesítés megkezdéséig (a Státusz alatti X-re kattintva). Amennyiben már nem lát X-et, mert a státusz változott, csak külön e-mailben mondhatja le rendelését!

A megrendelésről a Vásárló "Rendelés visszaigazolása" tárgyú e-mailt kap amelyben a Vállalkozó közli:

  • a megrendelés azonosítóját

  • a megrendelés tartalmát
  • postai megrendelés esetén az esetleges szállítási költséget (30.000 Ft felett átutalásos és bankkártyás fizetés esetén ingyenes, utánvétes rendelésnél 40.000 Ft felett ingyenes)

MEGRENDELÉSE FIZETÉSI KÖTELEZETTSÉGGEL JÁR!

A „Rendelés visszaigazolása” után egy újabb e-mailt küldünk 72 órán belül, amelyben rendelése státuszáról tájékoztatjuk (beszerzés alatt, csomagolás alatt, becsomagolt).
A rendelés státusza a rendelés feldolgozottsági állapotát mutatja:
  • beérkezett rendelés státusza: Leadott
  • beszerzés alatt: a termék nincs a webáruház készletén, megrendelve a nagykereskedelmi raktárból
  • csomagolás alatt: a termék 3 munkanapon belül postázásra kerül
  • becsomagolt: a termék 1 munkanapon belül postázásra kerül
  • elszállított: a csomag 2 munkanapon belül megérkezik
A rendelés módosítása
Leadott rendelése darabszámait utólag módosíthatja, illetve töröltetheti a Vállalkozóval a rendelés leadása után e-mailben.
Keresse meg a Rendelés visszaigazolása e-mailt és kattintson a válaszra, majd módosítson a következőképpen:
  • Megrendelés tartalmának sorszáma: (pl.) 2
  • Eredeti rendelés darabszáma: (pl.) 14
  • Módosított rendelés darabszáma: (pl.) 16
Ha szeretne még új tételt rendelni, ezt a webáruházon keresztül teheti meg a szokott módon.

Számlázás
Minden vásárlásról számlát állítunk ki.
A webáruházban leadott rendelésről csak 1 címre tudunk számlát írni.
Amennyiben több számlára van szüksége, külön rendelje meg mindegyik számlához tartozó árut (terméket) és a Megjegyzés rovatba (megrendelés végén jelenik meg) írja be: együtt szeretném átvenni a következő rendelésszámokat: (pl.) 4415, 4416, 4417.
Ha a megrendelt termékekre mennyiségi kedvezmény is jár és a bontás miatt ettől elesne (pl. 10 db YRS-23 furulya már olcsóbb), a megjegyzésbe írja be: kérem a mennyiségi kedvezményt elszámolni!
A mennyiségi kedvezmény csak az egymás után leadott rendelések esetén kérhető 1 órán belüli intervallumban!

A rendelés lemondása, törlése, termék visszaküldése (elállás a szerződéstől)
  • rendelését indoklás nélkül törölheti, vagy lemondhatja e-mailben a rendelés leadásától kezdve az áru átvétele utáni 14 naptári napig, amelyben a Megrendelés azonosítóját tüntesse fel!
  • a rendelés lemondását mindig e-mailben igazoljuk vissza
  • a megkapott terméket az átvétel időpontjától számítva 14 naptári napon belül visszaküldheti (kivéve felbontott Vandoren klarinét és szaxofon nád), de előtte e-mailben le kell mondania  rendelését Megrendelés azonosítója feltüntetésével!
A következő pontokban a rendelés lemondásának részleteit ismertetjük:
  • a webáruházban saját felületére belépve a rendelés törlése: Eddigi megrendelések menüpontban X-re kattintva

  • a rendelés lemondásáról e-mailt kap

  • amennyiben a Státusz alatt szöveges részt talál (pl. Beszerzés alatt, Csomagolás alatt, stb.) csak külön e-mailben tudja rendelését lemondani, amelyet a Vállalkozó a lemondás után töröl és e-mailben visszaigazol

  • ebben az esetben lemondását legcélszerűbben a Rendelés visszaigazolása e-mail válaszra kattintásával teheti meg, majd írja be: ezt a rendelésemet lemondom

  • amennyiben nem kéri a megrendelt terméket, és már feladásra került, nem kell átvennie a csomagot, de erről a rendelés lemondásról e-mailben köteles a Vásárló a Vállalkozót tájékoztatni az előző pontban leírtak szerint

  • Ha felbontotta a csomagot és mégse kéri a terméket, az átvételtől számított 14 naptári napon belül indoklás nélkül visszaküldheti, de erről a rendelés lemondásról e-mailben köteles a Vásárló a Vállalkozót tájékoztatni Megrendelés azonosítója feltüntetésével!

  • A visszaküldött csomagot a Vásárló a termék  eredeti, gyári csomagolásában megfelelő gondossággal újra csomagolva (termékleírással, használati utasítással, tartós fogyasztási cikknél jótállási jeggyel stb.) saját költségén köteles visszajuttatni a Vállalkozónak!
  • A Vállalkozó köteles a Vásárló által kifizetett összeget visszafizetni

  • A visszatérítés csak a megrendelt termék visszaérkezése után történik a lemondástól számított 14 naptári napon belül!
  • Ha bankkártyával fizetett, kérjük a bankszámlaszámot és a bankszámla tulajdonos nevét is megadni a lemondáskor
  • Ha utánvéttel fizetett, célszerű bankszámlaszámot és a bankszámla tulajdonos nevét is megadni a lemondáskor a gyorsabb ügyintézés érdekében
  • Utánvéttel, vagy portósan feladott csomagot a Vállalkozó nem vesz át!
  • A visszatérítésről a Vállalkozó jóváíró számlát állít ki
  • A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket

  • A szokásostól eltérő fuvarozási módnál a többletköltséget a Vásárló viseli

  • A Vásárlót ezenfelül egyéb költség nem terheli

  • A Vállalkozó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából, vagy sérülten érkezett termék miatt keletkezett kárának megtérítését a Vásárlótól!
  • A nem rendeltetésszerű használatból, vagy sérülten érkezett áruról a Vállalkozó  jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben a sérülés arányában megállapítja a termék értékcsökkenését és a visszatérítendő összeg nagyságát. Ezt a jegyzőkönyvet e-mailben elküldi a Vásárlónak.
  • A csökkentett visszatérítésről a Vállalkozó jóváíró számlát állít ki, amelyen szerepel az értékcsökkenés összege is!

Rendelését az alábbi nyilatkozatmintán is lemondhatja!

2. melléklet a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelethez


Elállási/Felmondási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Partitúra Webáruház – Soltész Kálmán egyéni vállalkozó

Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási/felmondási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló elektronikus úton kötött szerződés tekintetében:

Megrendelés időpontja és Megrendelés azonosítója: ..............................................................

A megrendelt termék neve: .................................................................................................

A megrendelt termék kódja: ................................................................................................

Bankszámlaszámom, ahova a teljesített vételár visszafizetését kérem:

...........................................................................................................

A fogyasztó (megrendelő) neve: ..........................................................................................................

A fogyasztó (megrendelő) címe: ...........................................................................................................

A fogyasztó (megrendelő) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)


.....................................................................................
aláírás

Kelt: .................................................................................................


Termékszavatosság

  • Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti

  • A termék hibájának észlelésekor köteles a Vállalkozót azonnal e-mailben értesíteni, leírva a pontos hibajelenséget

  • Telefonos reklamációt csak tájékoztatás jelleggel fogadunk el, az e-mailben jelzett hiba alapján tudjuk a reklamációt érdemben kezelni!

  • A jelzett problémára 72 órán belül válaszolunk

  • Amennyiben szabadság, leltár, ünnepnap miatt a Vállalkozó nem elérhető, a válaszadás ideje meghosszabbodhat!

  • Ha a Vásárló postai úton, vagy futárral a Vállalkozó kérésére a terméket visszaküldi bevizsgálásra, a terméket kellő gondossággal becsomagolva kell visszaküldeni!

  • A Vállalkozó a termék megérkezése után 14 naptári napon belül döntést hoz a reklamáció jogosságáról, amelyről jegyzőkönyvet vesz fel és e-mailben elküldi a Vásárlónak


Tájékoztató a jótállásról:

Vásárlóinkat a 151/2003. (IX. 22.) Kormány rendelet értelmében a következő jogok illetik meg:

A Magyar Köztársaság területén fogyasztói szerződés keretében értékesített új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) 10.000 Ft-os bruttó értékhatár felett e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.
A jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez (a továbbiakban: forgalmazó). A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül (a továbbiakban: fogyasztó).
Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.

A jótállás időtartama egy év.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A forgalmazó köteles a fogyasztónak a tartós fogyasztási cikkel együtt 10.000 Ft értékhatár felett - külön kérés nélkül - a jótállási jegyet átadni.
A jótállási jegy száma a kifizetési bizonylatra (számlára) is rákerül, amelyet a vevőnek a  jótállási jeggyel együtt célszerű megőrizni reklamáció esetére 1 évig, illetve hosszabb jótállás esetén a jótállás lejártáig.
A jótállási jegyet közérthetően és egyértelműen, magyar nyelven kell megfogalmazni.
A jótállási jegyen fel kell tüntetni:
a) a forgalmazó nevét és címét,
b) a fogyasztási cikk megnevezését, típusát, gyártási számát, továbbá - ahol alkalmazható - azonosításra alkalmas részeinek meghatározását,
c) a gyártó és - külföldről származó termék esetén - az importáló nevét, címét,
d) a fogyasztót a jótállás alapján megillető jogokat, azok érvényesíthetőségének határidejét, helyét és feltételeit,
e) a vásárlás vagy az üzembe helyezés időpontját.
A jótállási jegynek utalnia kell arra, hogy a jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti.

A JÓTÁLLÁSI IGÉNY AZ EREDETI SZÁMLÁVAL, VAGY EREDETI JÓTÁLLÁSI JEGGYEL  ÉRVÉNYESÍTHETŐ!

A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a forgalmazó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.
A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.
A jótállás keretébe tartozó javítás esetén a forgalmazó, illetve a javítószolgálat a jótállási jegyen köteles feltüntetni:
a) a javítási igény bejelentésének és a javításra átvétel időpontját,
b) a hiba okát és a javítás módját,
c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját,
d) a jótállás - a kijavítás időtartamával meghosszabbított - új határidejét.

Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Szállítási sérülés

A Vásárló a termék postai kiszállítása után rögtön köteles a csomag épségéről meggyőződni és a külsérelmi nyomok alapján a kiszállító MPL futárnál, vagy postai átvételnél az átadó postahivatali alkalmazottnál jegyzőkönyvet felvetetni.
Amennyiben a csomag felbontása után derül ki, hogy megsérült az áru (pl. köcsögduda törötten érkezett), a Vásárlónak haladéktalanul jelezni kell a Vállalkozó felé a gyorsaság miatt először telefonon, majd e-mailben a szállítási sérülést.
A csomagolóanyagokat és a sérült terméket meg kell őrizni, mert a Posta ezek alapján veszi fel a jegyzőkönyvet és indítja el a vizsgálatot.
A Vállalkozó a Vásárló jelzése alapján haladéktalanul intézkedik és tájékoztatja a Vásárlót a reklamáció pontos helyéről, melyik postahivatalban teheti ezt meg. Nagyobb városokban a kijelölt postahivatal foglalkozik az MPL szállítmányokkal.
A reklamációra bevitt csomagot a csomagolóanyagokkal és számlával együtt kell bemutatni, mert a számla alapján kerül majd a kártérítés kifizetésre.

Adatvédelem

A Partitúra Zenemű- és Hangszer Webáruház elkötelezett ügyfelei bizalmas és személyes információinak tiszteletben tartása és megőrzése iránt.

A webáruház meghatározott részeihez való hozzáférés az információk személyre szabása, illetve a látogatók pontosabb kiszolgálása érdekében regisztrációhoz kötött.

A Partitúra Zenemű- és Hangszer Webáruház nem adja el, nem adja bérbe és nem is kölcsönzi az ügyfeleire vonatkozó információkat más cégeknek illetve magánszemélyeknek.


Adatbiztonság

A Partitúra Zenemű- és Hangszer Webáruház elkötelezett az ügyfelek információinak védelme iránt.

A jogosulatlan hozzáférés és nyilvánosságra hozatal elkerülése, az adatok pontosságának biztosítása és a legmegfelelőbb adatfelhasználás érdekében a megfelelő fizikai, elektronikus és műszaki módszerekkel őrizzük és biztosítjuk az online módon gyűjtött információt.


Panaszügyintézés helye, ideje, módja
A Vásárló a termékkel vagy a Webáruház tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név:                  Partitúra Webáruház - Soltész Kálmán egyéni vállalkozó
Levelezési cím:     2800 Tatabánya, Szelim út 20.
Telefon:              (+36 70) 614-0683, (+36 34) 311-743
e-mail:                 partiturabolt@gmail.com vagy info@partiturabolt.hu

  1. Webáruházunk panaszokat csak telefonon és írásban fogad el az 5. pontban ismertetett módon. Személyes ügyintézésre nincs mód!

  2. A Vásárló telefonon is jelezheti panaszát a Vállalkozó (Webáruház) felé a gyorsabb ügyintézés érdekében.

  3. Ha nem érte el telefonon a Vállalkozót (Webáruházat) és telefonszáma nincs titkosítva, (megjelenik telefonjainkon a nem fogadott hívások között az Ön telefonszáma) visszahívjuk!

  4. Amennyiben a kapott válasz nem kielégítő, vagy a Vállalkozó írásban is kéri a panasz rögzítését, e-mailben, vagy ajánlott postai levélben küldje el panaszát!

  5. Panaszában feltétlenül tüntesse fel:
    • Megrendelés azonosítóját

    • Nevét

    • Pontos címét

    • Telefonszámát

    • A termék pontos nevét

    • Írja le pontosan reklamációját (hibát)

  6. Amennyiben telefonon nem éri el a Vállalkozót (Webáruházat), vagy 24 órán belül nem hívtuk vissza, írjon e-mailt, vagy ajánlott postai levelet az 5. pontban kért adatokat feltüntetve.

  7. Facebookon, Messengeren küldött panaszokat nem fogadunk el!

  8. Vállalkozó az írásban benyújtott panaszról a beérkezést követően jegyzőkönyvet vesz fel, amelyet 14 munkanapon belül e-mailben elküld a Vásárlónak.

  9. A panasz elutasítása esetén a Vállalkozó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót, valamint arról, hogy panaszával mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti megadott címe alapján. A tájékoztatás tartalmazza az illetékes hatóság, vagy békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.

  10. A Vásárlónak 8 naptári napon belül nyilatkoznia kell e-mailben a Vállalkozónak, elfogadja-e a kapott választ.

Amennyiben a Webáruház és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek közül választhat a Vásárló:

  1. Panasztétel a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál (2017. január 1-től a területileg illetékes járási hivataloknál) -  http://jarasinfo.gov.hu
  2. Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal Tatabányai Járási Hivatala Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztálya
    Címe: 2800 Tatabánya, Bárdos László utca 2.
    Telefon: 34/309-303
    Fax: 34/309-302
    E-mail címe: fogyasztovedelem.meff@komarom.gov.hu
  3. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése a Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testületnél
    http://www.kemkik.hu/hu/bekeltet-otilde-testulet
    Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
    Telefonszáma: (34) 513-010
    Képviselő: Dr. Rozsnyói György
    E-mail címe: kemkik@kemkik.hu
  4. Webáruházunkat a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli
  5. Békéltető testületi eljárásának kezdeményezése a Vásárló lakóhelye szerinti Békéltető Testületnél
    http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579
  6. Békéltető Testületi eljárás kezdeményezése online:
    http://ec.europa.eu/odr
    http://bekeltet.hu/
  7. Bírósági eljárás kezdeményezése
Jelen Elektronikus Szerződés hatálybalépésének ideje 2017. november 6.

Partitúra Zenemű- és Hangszer Webáruház
Soltész Kálmán                         
kereskedelmi vezető                    

Vissza